Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2009 15:53 - Защо Тимшел
Автор: anemonia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9310 Коментари: 12 Гласове:
2



Защо Тимшел?

 

Преди няколко месеца родих прекрасната си дъщеря. Кръстихме я Тимшел. Много приятели и роднини така и не разбраха защо. Написаното тук е за всички, които все още се чудят що за име е това.

 

 

Когато бях на 16 години прочетох „На изток от рая” и за първи път срещнах тази дума. Приех я дълбоко в себе си с будния ум на подрастващо момиче и със сърцето на дете. За мен тя значеше всичко – „ти можеш”. Написах я с дебел син маркер на картон от чорапогащник и я закачих на стената до леглото си. Заспивах и се събуждах с нея. За мен нямаше невъзможни неща. От тогава минаха години и аз все още вярвам, че няма невъзможни неща. Такъв е живота – правиш каквото трябва и рано или късно постигаш целите си. Толкова е просто!

 

След толкова години вече знам истинското значение на думата „тимшел”. Чудо, много по-голямо от способността на човек да постига целите си. „Тимшел” е силата да разкриваш доброто, да вярваш в него, да се бориш за него. „Тимшел” е силата, която помага на човек, не просто да постига целите си, а да достигне Бог, да го разкрие в себе си, да го открие в живота си.

 

Дъщеря ми бе зачената с любов. С любов растеше в мен. Тогава, през един слънчев следобед попитах мъжа си „Искаш ли да я наречем Тимшел”. Заедно с мен и той пожела да направим света по-добър. Детето е дар от Бог и в същото време то е твоят подарък към живота. Исках детето ми да бъде добро, силно и щастливо, за да направи света около себе си малко по-добър, по-силен и по-щастлив.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leones - .
19.02.2009 10:28
не вярвах, че някой ден ще вляза в този сайт и ще се просълзя заради значението на нечии пост.
цитирай
2. анонимен - Ти си ми невероятна!!!
20.02.2009 07:58
Ти си ми невероятна!!!
цитирай
3. анонимен - Мая и Иван
20.02.2009 20:10
ТИМИ е нашето слънце.Вие също.Който влезе в този сайт да знае,че зад него са невероятни хора.




цитирай
4. анонимен - приятели
07.09.2009 17:38
анонимен Обичаме Ви от сърце и тримата ! Вашият силен дух е заразяващ!
цитирай
5. анонимен - Здравей, Анемония!Аз съм на 17. . ...
07.09.2009 19:22
Здравей,Анемония!Аз съм на 17..току що приключих книгата \\\"На изток от рая\\\" .. от момента,в които прочетох главата с \"тимшел\" тази дума така ме впечатли ..че и аз сега искама да си я напиша някъде на староеврейски.. може би няма да е като теб на картон,а ще е татоо..както и да е.Исках само да споделя,че името на дъщеричката ти е най-хубавото име на светаа !
цитирай
6. анонимен - до анонимен
15.09.2009 12:31
Здравей, Анонимен (от 07.09.)

Много ти благодаря!

И аз така съм го намислила с татуировката. Ако не можеш да намериш изписването на иврит, дай си е-мейла, за да ти го изпратя.

Поздрави!
цитирай
7. анонимен - Blagodarqqqqqqqqqq!
19.10.2009 22:50
spaysi@abv.bg
цитирай
8. анонимен - Браво!
31.12.2009 16:08
:) какво да ви кажа, велики родители сте! Защото вярвам ,че ще научите щерка си на значението на думата и когато се почувства несигурна, ще намери всичко необходимо в името си! А книгата... книгата е великолепна, прочетох я и аз преди 2 години, тамън направила 16. Впечатли ме и досега използвам тимшел в постовете в блога си, за да се подсещам и да подсещам другите колко велико е знанието, че можеш :)
цитирай
9. anemonia - до bogoizbrania
05.02.2010 14:48
Не разбрах въпроса.

Мисля си обаче, че тук няма въпрос. По-скоро искаш да споделиш нещо...или греша?
цитирай
10. анонимен - :)
21.05.2010 23:53
анонимен написа:
:) какво да ви кажа, велики родители сте! Защото вярвам ,че ще научите щерка си на значението на думата и когато се почувства несигурна, ще намери всичко необходимо в името си! А книгата... книгата е великолепна, прочетох я и аз преди 2 години, тамън направила 16. Впечатли ме и досега използвам тимшел в постовете в блога си, за да се подсещам и да подсещам другите колко велико е знанието, че можеш :)

цитирай
11. анонимен - :)
21.05.2010 23:55
mnogo iskam da razbera kak se pi6e "timshel" na ivrit,6te sam mn blagodarna ako nqkoi uspee da mi kaje kak to4no! predvaritelni mn blagodarq!:)
цитирай
12. анонимен - :)
22.09.2010 19:28
Скъпа anemonia, пожелавам успех и щастие на теб и семейството ти. Вярвам, че с такова име за дъщеричката ти никога няма да има пречки и препядствия, а дори да има тя ще ги преодолява без усилие. :)
Ще бъда много благодарна ако някой ми изпрати изписването на "тимшел" на иврит. :) Имам намерение да татуирам тази дума не само в съзнанието си, а някъде, където постоянно да ми напомня, че аз мога! :)
E-mail -a ми е vesiarangelova@yahoo.com :)
Успех на всички.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anemonia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51050
Постинги: 8
Коментари: 23
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930